Get in Touch
CONTACT EN SAMENWERKEN
We love to hear your story!
Heb je vragen?
Heb je ideeën?
Of wil je samenwerken…
Contact
NEEM CONTACT OP MET SENSESTORY
Heb je suggesties, vragen, tips? Over ons, onze producten, coaching of workshops? Heb je persberichten of ideeën die je graag met ons deelt? Mis je iets, valt je iets op of ben je nieuwsgierig naar adverteer mogelijkheden of samenwerkingen? Wij zijn (let op beperkt) telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen: 10.00 en 14.00. Zo kun je ons het beste bereiken:
Postadres SenseStory:
Dillenburglaan 6
3818 GH Amersfoort
The Netherlands
M: +31622208146
E: Info@sensestory.nl
BTW nummer: NL003914358B87
KvK nummer: 84085193
Laten We Gaan
SAMENWERKEN
Wil je samenwerken als coach of expert om mensen te stimuleren goed voor zichzelf te zorgen? Adverteren of een affiliate- of dropshippartner worden? Wij kijken uit naar de samenwerking!
ALS EXPERT OF COACH SAMENWERKEN MET SENSESTORY
Ben jij een geurhistoricus, muziektherapeut, kleurenexpert, yoga docent, NLP therapeut, psycholoog, neuroloog of filosoof? Geloof jij ook in de kracht van de zintuigen voor een bewuster leven? Begeleid je graag mensen om goed voor zichzelf te zorgen? Vind je het fijn kennis te delen? Wil je hierover bevlogen vertellen in een blog een interview of een lezing? Dan nodigen we je graag uit voor een samenwerking om ons team van SENSE EXPERTS te versterken.
ADVERTEREN BIJ
Wil je adverteren? Wil je jouw doelgroep direct aanspreken en rumour around the brand creëren? Wij zorgen ervoor dat de bekendheid van je merk, product of event vergroot wordt. Er zijn diverse mogelijkheden, denk aan:
Affiliate Partner
Samenwerken als partner? Wij promoten jouw producten in onze SENSE STORE in ruil voor een affiliatecomissie over de verkochte producten.
Dropshipping Partner
Samenwerken als dropship partner? Vullen we elkaar goed aan? Dan verkopen graag jouw producten in onze SENSE STORE.
Sponsored Story
SenseStory maakt en deelt bepaalde content over jouw merk, bedrijf of product tegen betaling. Dit wordt geplaatst op onze blog en social media-kanalen. Let hierbij op dat er duidelijk aangegeven staat dat het om een gesponsord artikel of item gaat.
We zien er naar uit om samen een goede Story(line) neer te zetten die past bij alle betrokken partijen.
Story(line)